11.1.19

Κινηματοθέατρο για την ελίτ της πουάντ!

Δημοσίευση προσωπικού αρχείου της Ελευθερίας Σωτ. Στίκουλου
Έτος δημοσίευσης 2019
Αναφορά στο Μουσείο Πόλεως Βόλου, ατομική έκθεση Ευστάθιου Ζαφραντζά, ημερ/νία: 11.1.2019


Στην πολιτική αυτής της έκθεσης έχει νόημα μια διαίσθηση ομαλή στο θέμα της Αθήνας για τα πολιτικά φαινόμενα της Ελλάδος, ώστε να θεωρήσουμε πώς βασιζόμαστε στην ευθαλία της Αθήνας, στην ωραία αιθάλη δηλαδή. Εγώ για να πω για λέξεις ήμουν η ίδια, που αγάπησε τον όμορφο Βόλο, εσύ για να πεις για θαύματα ήσουν η πατρίδα ήσουν η κόρη του Αξιού του ποταμού που δεν γράφτηκε με κεφαλαία, εγώ συγκινώ την πατρίδα μου κι εσύ συγκινείς την πλώρη και μαζί θα είμαστε το καράβι του Βόλου, στην πατρίς του Στάθη μας, στην Ελλάς των μεγαλόπνοων, στην Ελλάς για να πεις αχ μωρέ, δεν ήξερα πώς να πω τις λέξεις όταν μιλώ για ντοκουμέντα, όταν μιλάς για σπλάχνα και θες να πεις φιλεύσπλαχνους. Στην ευθαλία της Αθήνας έχει πολιτική σαν Ελλάδα η περιοχή του Βόλου που τιμήθηκε από τους πατέρες της εδώ περιοχής, του διπλωμάτες και τους πολιτικούς αρετούς και αιρεστούς των μόδιστων, για να πω εγώ για λέξεις, η Ελλάδα με αγάπησε, για να πεις εσύ για βουνά, εμείς θα τραγουδάμε στην πλώρη μας. Εκεί στα βάθη που είδες και εμφάνισες το 2012 είδες τα μυαλά μας, είδες τη νιότη και τη χαρά.

Δική σας,

Ελευθερία Στίκουλου - Ritsa Blue


No comments: