9.2.19

Τα μωβιά μου.

Προσωπικό φωτογραφικό αρχείο της Ελευθερίας Σωτ. Στίκουλου
Έτος δημοσίευσης 2019, ημερ/νία 8.2.2019
Τίτλος "Lozita Mauve Blanco"


Άρτια αφιχθής από την Αθήνα κι ενώ περιτριγυρίζει το κεφάλι μου, κεφαλάκι μου τα νιάτα της νιότης, της δόξας και της ανδρείας για την Παράδοση μου αυτήν του Βόλου συναντώ τον Κωνσταντίνο Δρυγιανάκη ως ημετέρον αφιχθή πάλαι ποτέ, πάλαι αγαπητέ, πάλαι γνώριμο των γονιών μου, των θεών μου, των απάντων κρατούμενων εις την νεολαία, εις την νιάτα Παράδοση υπογείων και μυστήριων σταθμών, μυστήριων παθών λαθών. Αυτή η εικόνα είναι μεταγενέστερη στον Κωστή Δρυγιανάκη, είναι πανέμορφη, είναι θεωρητική, είναι παγκόσμια, αλλοτινή, ψεγάδι, παγκόσμιο ψεγάδι, λαλιά και ύφος, είναι λαθούν. Τα λάθη είναι πολλαπλά εις την ελαία ελεημοσύνη και ραγδαία καθέτως άποψη της Αθήνας, του Βολού, του Βόλου Volos Volou Volara Volam Vole εις την απάνω γειτονιά. Σας ευχαριστούμε πολύν! Ελαία Ρίτσα!!!

Δική σας,

Ελευθερία Στίκουλου - Ritsa Blue

No comments: