25.3.19

Θεσσαλόν ιατρείον ήχου

Προσωπικόν αρχείον της Ελευθερίας Σωτ. Στίκουλου - Έτος δημοσίευσης 2019, Βόλος
Μεμοναδικόν Κέντημα συλλογών οικογενείας - Αρχείον Τραπέζης της Ελλάδος του Ελληνισμού
Αποτελεί μικρή επιλογή επίδειξης από εκθετήριον στον Βόλο του Νομού Μαγνησίας.
Πιθανολογείται κέντημα σε μηχανή κοπής πρέσας, δηλαδή παροχή σχεδίου δια μηχανικής μεθόδου απόδοσης της ζωγραφικής.

***

Συνεχίζοντας την Παραδοσιακή Μουσική είχαμε όλα τα ανοίγματα της πόλης του Βόλου στον Κωστή Δρυγιανάκη, στον Κωστή μιλώντας για πειραματική στα θαλασσιά νερά της παραλίας του Βόλου, όπως πρασινίζει το θαλασσί το χρώμα. Για να μιλούμε εδώ, τονίσαμε το πολιτικό της εποχής στοιχείον σε εκείνη μέσα στο εκθετήριο της από το Βόλο κι αυτός γι αυτά που μιλούν τα ίδια τα νερά της χώρας των βορείων της Καλιφόρνια, όπου λέει ότι γεννήθηκε. Μας ζητήθηκε να εστιάσουμε σε δυο χρώματα στο κέντημα αυτό και δε θα τα αναφέρουμε, είναι εμφανή στην εικόνα με πολιτική κι ενώ από εδώ μιλούμε για την πολιτική της εικόνας, παρομοίως το ζευγάρι αυτών που το προτείνει όταν μιλούν για τέχνη. Παρατηρούμε, λοιπόν από την άνω ανάγνωση, δηλαδή την πάνω ευθεία πλευρά και γραμμή της εικόνας θέλοντας να σχολιάσουμε πως μας ζητήθηκε η παρατήρηση σε δύο χρώματα που είναι γνωστά, όπως είπαμε εδώ. Συνδυάστε μόνοι σας τις πιθανότητες, είναι κέντημα, μαθηματικής περιόδου, είναι σταυροβελονιά. Σε αυτήν την ιδέα λοιπόν, κι ενώ σκέφτομαι την αγαπημένη μου ζωγράφο εποχής και σχολής γκραφίτι Μάργκαρετ Κίλγκαλεν από το μακρινό αλλά καταγωγής μου, επίσης Σαν Φρανσίσκο, για να τονίσει το καφέ χρώμα σαν ευθεία παχιά, θέλοντας να συγκριθεί με την πολυκοσμία που υπάρχει στην ορατή κοσμογονία ανάμεσα σε λευκά που είναι μια δύση πολυσυνηθέστερη, μια καφέ παχιά περιεχόμενη γραμμή. Έτσι οδηγούμαστε στο κέντρον της εικόνας για να μας ρίξει ένα βλέφαρο, μια σκανδαλιά η εικόνα στα δεξιά μου, ή στα αριστερά της όπως την κοιτούμε, κι εδώ αν μας μπερδεύει και την κοιτούμε αλλόκοτα, χωρίς καλό βορρά. Τονίζει σε εμένα το σημείο, στην κριτική, επιλέγω να το γράψω εδώ. Στο κέντρο λοιπόν, είναι κάτι που σχολιάσαμε για την παγκόσμια σύγχρονη τέχνη ως μοτίβ και σχέδιο, κλασσικό, είναι δύο χρωμάτων η προσοχή μας και αφορά σε επικοινωνία όπως είπαμε. 

Δική σας,

Ελευθερία Στίκουλου - Ritsa Blue

No comments: